V listopadu 2020 jsme vstoupili do online světa. Byla to velká novinka v osobním i pracovním životě všech zúčastněných kolegů. Původně zvolená platforma wordpressu se bohužel ukázala jako nedostačující a tak se po necelém roce fungování muselo vše přepsat a postavit na nové platformě, která nám ale dovolí propojení se zahraničními designéry. Nabídka e-shopu nekopíruje zcela nabídku kamenného obchodu. Některé značky či zboží najdete pouze na jednom z míst. Nabízíme přes 60 značek, velká většina jsou lokální designéři . Jejich nabídka je většinou velmi limitovaná, často jde jen o jeden jediný kus. Každý kus, každá kolekce má nějaký svůj příběh. Vysoký podíl ruční práce, důraz na detail, zajímavé materiály – to je typické pro naši nabídku . Vždy se snažíme, aby kvalita nabízených produktů byla na vysoké úrovni. Naši nabídku skládáme postupně. Vycházíme jednoduše z našich možností a z Vaší poptávky
Fashion & living concept store VIDDA vznikl na jaře roku 2019, navázal na 9ti letou cestu projektu La Gallery Novesta, který kontinuálně po celou dobu existence podporoval lokální módní značky a designéry. Složení lokálních designérů zůstalo z větší části stejné, rozšířila se ale nabídka o vybrané zahraniční návrháře , butikovou kavárnu a produktový design
Velkou změnou prošel interiér prodejny na Starém městě. Ve spolupráci se studiem GRAVELLI vznikla nová dominanta prostoru , kterým se stal prodejní pult. Organický tvar vrchní betonové části pultu tvoří krásný kontrast s perforovanou konstrukcí ve zlaté barvě. GRAVELLI to jsou ale i další produkty , které jsou součástí nabídky VIDDY . Ať už jde o šperky, mísy, vázy, stoly či lehátka
Po celou dobu existence concept storu tvoří výraznou část nabídky značka NOVESTA. Značka, která byla uvedena na český trh v roce 2012 dnes nabízí nejen ikonický model STAR MASTER, tak i modely MARATHON, ITOH, RUBBER SNAKER a další .Značka vyráběná v bývalých Baťových závodech v Partizánském na Slovensku má dnes více než 400 prodejních míst po celém světě.
V této chvíli se exclusivně v nabídce jak kamenného obchodu tak na eshopu objevuje značka LITWU
litwu je značka, která vyrůstá na základech concept storu VIDDA. Byla založena v roce 2016 .
litwu je parafrází platónské lásky i životní zkušenosti
litwu je cestou ženy k sobě samé , cestou lásky a láska je cesta vzhůru
litwu vzniká z nadšení i profesní potřeby, z citu i rozumu
Definujícím prvkem tvorby litwu se stala košile /obecně top/ . V různých materiálových i střihových variacích. Postupně se přidávají šaty, kabáty, sukně a v roce 2021 i první kooperace s jinými designéry či značkami nejen z oboru fashion designu. První kooperace byla se značkou JSEM Lenky Hák Štěpánkové a dále následovala značka ELEGA.
Na začátku cesty litwu bylo osobní i profesní rozhodnutí doplnit sortiment concept storu/tehdy ještě pod názvem La Gallery Novesta/ o produkty, které na trhu chybí. Produkty , které nepodléhají diktátu módy , ale jsou aktuální pro moderní sebevědomé ženy-
Klíčem k litwu byla láska jako nepostradatelný atribut všech vztahů. Jež dávají smysl a motivaci našemu jednání.
Vizuální identita značky vznikla na fakultě School of Art & Design na vysoké škole Prague College. Návrh Maggie Jandové , byl vybrán ze studentských prací jako nejlepší, vznikal pod taktovkou grafické designérky Heleny Jakoubě. Jméno značce dala Michaela Nováková, která v roli copywritera spolupracovala na formálně obsahovém uchopení její koncepce